Bij bestellingen boven de €75,- zijn de verzendkosten voor onze rekening.

Verzend- & Retourbeleid

Betaalmogelijkheden

  • Ideal
  • Creditcard

Het is niet mogelijk de LOYA cadeaukaart te gebruiken bij je online bestelling. Je kan deze cadeaukaarten natuurlijk wel gebruiken in onze winkel in Breda. De cadeaukaarten zijn niet in inwisselbaar voor geld.

De Breda Cadeaukaart, Oh My Good Giftcard en Sustainable Fashion Gift Card kunnen wel online ingeleverd worden.

Verzending

Wij streven ernaar om jouw bestelling zo milieubewust te bezorgen. Hiervoor maken wij gebruik van Fietskoeriers en PostNL. Zodra wij je bestelling hebben meegeven aan een van deze verzendpartijen ontvang je een e-mail met daarin de Track & Trace link van je bestelling. Het kan een paar uur duren voordat de Track & Trace link actief wordt, deze link wordt namelijk pas actief wanneer je verzending door de koerier is gescand.

Wij verzenden jullie bestellingen iedere maandag, woensdag en vrijdag. Mocht je een bestelling plaatsen op een andere dag en graag willen dat wij je pakketje die dag nog versturen, stuur ons dan een mailtje. Dan kijken wij met je mee naar wat er mogelijk is!

Mocht je vragen hebben over de bezorging van je bestelling of de Track & Trace link, aarzel dan niet om ons te bellen op het nummer: 06 25 32 88 34. Wij zijn bereikbaar tijdens de openingstijden van de winkel.

Verzendkosten
De verzendkosten binnen Nederland zijn standaard €5,99 bij bestellingen onder de €75,-. Boven de €75,- zijn de verzendkosten voor onze rekening. Wil je liever geen verzendkosten betalen? Kom dan gezellig langs in onze winkel.

Levertijden
De levertijd van je bestelling is tussen de één tot drie werkdagen. Houd er bij het bestellen rekening mee dat wij al onze bestellingen zelf verpakken en verwerken, hierdoor is het mogelijk dat je bestelling net iets langer op zich laat wachten. Wij doen er alles aan je verzending zo snel mogelijk naar je op te sturen.

Rond de feestdagen is het bij onze bezorgdiensten ook erg druk, houdt in deze periode rekening met een mogelijke langere levertijd van je bestelling.

Beschadigde producten
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar het is mogelijk dat je een product ontvangt wat is beschadigd. Neem in dit geval altijd binnen 14 dagen telefonisch contact met ons op. Samen kunnen wij dan kijken naar een passende oplossing. Wij zullen je in dit geval vragen foto’s naar ons te sturen van het beschadigde product en/of het beschadigde product naar ons te retourneren. Het is daarom belangrijk om alle oorspronkelijke labels aan het product bevestigd te laten, zodat wij het product in originele staat retour kunnen nemen. Mochten wij vragen het product naar ons retour te sturen, dan zijn deze kosten voor onze rekening.

Retourneren
Het is mogelijk je bestelde producten* binnen 14 dagen na de verzenddatum te retourneren naar LOYA. Hierbij is het belangrijk dat het artikel ongebruikt, ongedragen en onbeschadigd is en dat alle oorspronkelijke labels nog aan het product zijn bevestigd. Je kan je retour kosteloos in de winkel retourneren. Ook kan je de retour opsturen naar de winkel, hierbij zijn de kosten voor eigen rekening. Bewaar het bewijs van je retour tot je het openstaande bedrag van ons terug hebt ontvangen. Retourzendingen kunnen opgestuurd worden naar onderstaand adres. Vergeet bij je retourzending niet het ordernummer te vermelden. Dit kan je op een briefje schrijven en in de retourzending mee sturen.

Wilhelminstraat 31
4818 SB, Breda
Nederland

*Wegens hygiëne is het niet mogelijk ondergoed en cosmeticaproducten te ruilen.

Verwerking van je retour
Wanneer wij je retour ontvangen gaan wij hier zo snel mogelijk mee aan de slag. Is het geretourneerde product compleet en onbeschadigd, dan ontvang je van ons een bevestigingsmail van je retour. Het aankoopbedrag van het geretourneerde product wordt dan binnen 5 werkdagen teruggestort op je rekening. Het is belangrijk om te weten dat wij het verwerken van retouren zelf doen, waardoor het soms iets langer kan duren.

Bestelling annuleren of wijzigen
Helaas is het niet mogelijk een geplaatste bestelling te annuleren. In dit geval kunnen wij de bestelling enkel retour nemen. Je dient hiervoor de bestelling zelf retour te sturen naar ons, de retourkosten zijn hierbij voor eigen rekening. Het is natuurlijk ook mogelijk de retour af te geven bij de winkel tijdens openingstijden.

Ook is het voor ons niet mogelijk wijzigingen te doen in geplaatste bestellingen. Mocht je liever een ander item kiezen of het verkeerde adres is doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan kijken wij samen naar een goede oplossing.

Ontdek onze nieuwste items